fredag 3. juli 2009

Prosjekt terrasse ved sjøen

Her har vi fjernet noen fine gule liljer og bregner. Disse skal vi plante øverste delen av terrassen, blir litt sydenstemning med disse og en bambus som står der fra før.


Nå kommer det mange nye innlegg på samme tid. Dere skjønner, pc min er ute av drift:). Så nå har jeg fått låne pc til min bedre halvdel. Så da gjelder det og skynde seg:) det blir som regel flere som "må bare inne på noe".




Vi må vel og ha et prosjekt for ferien, kan ikke ligge på latsiden:) Vi har nylig begynt på en terrasse nede ved sjøen.Her ser vi for oss en utedusj, en liten kjøkkenbenk, solsenger etc. Alt blir så fristene når været er så fint. Skal vise dere framdriften etter hvert.




I går var vi en tur på Ikea, der fant jeg fine brune steiner som jeg vil ha og stå på når vi dusjer ute. Skal også få skiftet ut de gml stolene vi har inne på kjøkkenet på hytta. Det ble 2 Henriksdal i blått fra Ikea, de skal bli gode å sitte på ved frokostbordet.

1 kommentar:

tonemor sa...

Heisann haisann.
Her er mr. E. i full gang ja ser jeg. Dette blir spennende å se sluttresultatet på. Lenge igjen av ferien da? Vi drar til Tyrkia nå på søndag. Har jo hatt så knallbra vær hjemme også i det siste, så vi har nå fått aklimatisert oss :o)
Fortsatt god sommer til dere.
Klem