torsdag 23. juli 2009

Litt greskinspirert


Disse 2 fikk jeg i sommergave fra en arbeidskollega av meg. De har akkurat kommet hjem fra Antiparos. Koselig :)

Vi var på Antiparos for 2 år siden, må tilbake dit igjen:)






Litt stjerner har og lurt seg inn her. Disse lyslyktene er så fine synes jeg, er kjøpt på Ikea.




Klokken kommer fra 63 grader Nord.


Nå har det regnet i ei uke, synes det er nok nå. Tok med meg kaffekoppen inn hit og koset meg med Mamma Mia . Den passer så bra og spille inn her. Får drømme seg bort litt da:)




Vi har pyntet opp i ei utebod vi har. Om vinteren lagrer vi utemøblene og div. Men når sommeren nærmer seg og hagemøblene flyttes ut, så blir dette ei hagestue litt greskinspirert.
Vi mangler fortsatt et tregulv, har ikke fått tid til å legge det ennå.

5 kommentarer:

Kristins Hus sa...

Hei
Takk for hyggelig hilsen!!
Har du vært på guri?? Kan jeg spørre hvor du bor, ser veldig fint ut:-)
Fin blogg!!
Kristin

Kristins Hus sa...

...og det er selvsagt ok at du linker :-)
K

Jannicke sa...

Hei.
Klart jeg kan anbefale interiørbutikker ;o)

På Gullgruven (i Åsane, ca 15 min nord for sentrum) : Home&Cottage og Farmors Hus.
På Nesttun (ca 15 min sør for sentrum) : First Floor, New Home og Cornelia Interiør. Der har de også en del flotte klesbutikker, blandt annet Hos Alice.

På Askøy finner du Havna Interiør (Strusshamn) og AC Home (Kleppestø). Askøy ligger ca 15 min nordvest for sentrum.

Vi har jo også disse store interiørkjedene som Bohus, Living o.l, men vet ikke hvor stor interesse det er for disse...

Velkommen til norges fineste by!! Håper det blir strålende sol når dere kommer ;o)
Kan anbefale dere å spise på toppen av shoppingsenteret Xhibition, på en resturant som heter Jacob Aall. Der kan man sitte ute (under tak) på en flott terrasse...

Lykke til!

Klem J.

Jannicke sa...

..bare hyggelig! Hvis du må prioritere et av stedene pga lite tid, så ville jeg tatt turen til Nesttun. De tre interiørbtikkene er flotte alle 3.
Og lykke til til den som skal på sykkelritt!! J.

Tiril sa...

Har ikke helt kontroll hva som er igjen av sommer ting fra Riviera m. Har hatt ferie i tre uker nå, men vet at høstvarer strømmer på.