søndag 12. juli 2009

Bursdagsgaver




Er på utskikk etter hvite hagemøbler i polyrotting, kan sikkert bli vanskelig nå litt seint kanskje.

Får håpe det kommer til neste år.


Vi har ei som skal flytte til Tr.heim til høsten på hybel, vi er litt spente. Hybelen er ikke innredet så det blir litt ekstra. Vi var i Tr. heim i første delen av ferien vår, så da ble det litt tid til shopping også. Denne nydelige duken fra Lexington ble min bursdagsgave mine foreldre. Ble litt maritimt hjemme også, har endelig kjøpt inneputer til trekkene også fra Lexington.


Bursdagsgave til meg selv ble det også:) Disse to lyktene måtte bare bli med hjem.




Jeg er en av de som er født 4 juli sammen med Dronning Sonja og USA`s nasjonaldag. Dette er en fin dato, kan jo ikke klage når så mange flagger for meg:)

Hadde egentlig tenkt å la den gå over i stillhet:), men utpå kvelden kom noen hyttenaboer med både blomster og kake. Dette var skikkelig koselig.

1 kommentar:

Jannicke sa...

Hei, og takk for koselig hilsen!
Gratulerer med overstått bursdag, lurt å kjøpe gave til seg selv - da vet man hva man får ;o)
Ja, Antiparos var herlig!! Artig at du også har værtr der.
Spennende med terrassen dere lager! Lykke til videre :o)

klem J.