mandag 13. desember 2010

Juleforbredelser

Jeg har skrevet om mitt funn på Finn tidligere i høst. Den første stolen ble sort, den står nå nede i gangen vår. Den ble jeg veldig fornøyd med:). Nå er jeg ferdig med stol nr. 2, den har jeg dessverre ikke plass til selv, så da kommer vel den på Finn etterhvert. Har litt problemer med å finne bånd som dekker stiftene, har ikke funnet slike her i byen. Må vel kjøre en tur til Tr. heim på nyåret. Kanskje det er noen her inne som selger slike, da må dere gjerne ta kontakt. Trenger både i sort og beige eller eggehvit. Kjekt å få satt den bort litt nå, for mnå er det på tide med litt julepynting også her i huset.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin stolen.Har en rokostol etter min mamma som hun har brodert å en som ikke er montert.Men vil ha den som den er.Minner etter mamma som satt og broderte åver lang tid.Håper noen kan hjelpe deg så du får tak i det.Ønsker deg en riktig fin førjulsuke videre.Klem fra Bodil.