mandag 14. desember 2009

Herlige adventstid.

Ja, det er det kun ett lys igjen i staken, tida flyr avgårde. Men adventstiden er kjempekoselig, jeg er ikke den som stresser så veldig med nedvask og 7 sorter. Jeg baker heller litt boller, ostekake, iskaker ect. Men noen småkaker blir det slik som krumkaker, kakemenn og pepperkaker.
Denne koselige marsipangrisen ble med hjem fra Stockholm. Den har fått plass i en osteklokke, for denne må spises i løpet av jula:)

Dette er en liten julestjerne som passet perfekt i kjøkkenvinduet. Denne kjøpte jeg hos Interiør 63 nord.


Stockholm stjerne:)



Julestjerner har vi nå i alle vinduer.




Da ble kransen min ferdig, skikkelig stor ble den.






Kransen med nye lysestaker som skal pryde bordet på julaften. Disse ble også med hjem fra Stokholm.






Hjerte fra Lexington.




Kakehus fra Praha. Hadde ikke råd til å kaste det. Dette kjøpte jeg på en jentetur vi var på i fjor til Praha, og disse nissene. Har lagret alt i kjøleskapet og det har holdt seg bra.







Ingen kommentarer: