mandag 12. oktober 2009

Litt om damenes aften


Denne kvelden startet klokken 20.00 når det var stengt for alle andre kunder,men ikke for oss 100 damer. Vi ble servert champagne og nydelig tapas, vi hadde selvfølgelig ordnet med sjåfør. Ingen sier nei takk til champagne på en torsdagskveld og når du til og med får tre inn på den røde løperen:)


Så ble det 1 times latter og inspirasjon fra trendanalytiker Lisbeth Larsen, et fyrverkeri av ei dame. Her fikk vi info om nye trender som kommer. Jeg hadde håpet at vår blå sofa og stoler fremdeles var in, men nei. Nå var det natur og stillhet som kommer, strikket puter, pledd, gevir ect. Men desverre så synes jeg dette passer best på ei hytte på fjellet, jeg må vel venne meg på det som alt annet....


Etter på ble det mer champagne og tapas. Og fritt frem til å handle 20% på hele butikken til kl. var 2300. Vi koset oss bare verre Gunn og jeg. Det ble 1 pute, 1 knagg og 1 sort fløyelspute på meg. Var på nippen og bestillte 2 stk stoler som hadde passet perfekt i stua, men da kom fornuften. Ikke hadde min bedre halvdel sett stolene jeg ringte om, måtte selvfølgelig ringe å spørre:) Får ta han med en dag, ikke dum de stolene som dere ser på bilde.

2 kommentarer:

Lindas hus sa...

Hørtes ut som en herlig aften:D Skulle gjerne ha vært der..tapas,champis og shopping burde ha vært hverdagskost spør du meg;) Linda

Gunn Elisabeth sa...

Det var en kjempe kveld:) Ler ennå når jeg tenker på hun Lisbeth - hadde verdens artigste latter. Ett skikkelig fyrverkeri av en dame! Champagne og tapas var heller ikke å forakte på en helt vanlig grå torsdagskveld:)

Gunn Elisabeth