søndag 27. september 2009

Litt forandring

Vi har og et 100 år gammelt piano etter min bestemor. Noen her i huset er lei av det og vil ha det ut, men jeg er ikke enig. Jeg ønsker å få det pusset opp, og fått det malt sort. Er det noen som har erfaring på dette, tror ikke jeg tør å gjøre dette selv.


I 3 uker nå har det vært regn og kuling, så nå begynner det å bli nok. Måtte forandre litt inne på stuen i kveld, prøvde meg med noen bilder. Mulig de ble litt mørke. Speilet er kommet opp, og nå venter jeg med spenning på 2 nye lamper. Det er ikke så mye hvit hjemme hos oss, liker veldig godt både blått, beige og sort.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg har ikke noe greie på å pusse opp pianoer, men jeg synes piano er helt nydelig som det er med sin fine gamle patina.
God uke til deg.
Klem...Ellen