søndag 15. februar 2009

Riviera Maison








Når jeg skal ut på tur, så pleier jeg å søke på nettet ang. interiørbutikker for forhånd. Skriver gjerne ut navnet på butikken og et kart:) Dette hadde jeg gjort også denne gangen for Riviera Maison.
Butikken som førte dette merket lå ved Vinderen i Oslo, vi tok så trikken opp dit og fant "butikken". Kjempefine møbler og lamper, men jeg fant ikke produktene fra Riviera Maison. Det viste seg at vi var kommet til deres showroom som kun var for forhandlere:). Men, så kjekk som de var så fikk vi bli med inn for å ta en rask titt, helt utrolig så mye fint som kommer til våren. Kurvstoler for utendørs bruk, lykter, kopper etc. Serien deres i plast passer meg veldig bra på hytta. Så nå er det bare og rydde bort det gamle og kjøpe nytt:)

6 kommentarer:

Interiør 63º N sa...

Hei sitter akkurat og drikker en Cappuccino av en av de koppene du har bilde av øverst :o) De er kjempestilige :o)
Jeg skal til Drammen og Oslo en tur i moegen og håpet å komme over en butikk med Riviera Maison, fant du ut av hvor butikkene var???

Karna sa...

Så heldig som fikk komme inn og se, jeg liker absolutt alt som produseres av RM....desverre må jeg nesten si....=0)

Tulipaner og krystaller sa...

Hei.
Selvfølgelig er det greit at du linker meg. Linker deg rett tilbake.
Kjempefin blogg du har.
De stoltrekkene er jo bare helt nydelige.
Jeg er på utkikk etter stoltrekk, men jeg har for høy rygg på stolene. Finner ingen som passer.
"Stikker" nok snart innom hos deg igjen.
Ha en fortsatt fin søndagskveld.

Hilsen Marit.

Tulipaner og krystaller sa...

Takker for det da. Blir sikkert til at jeg syr ja.
Er heldigvis ikke uvenner med symaskinen. Men hadde håpet å finne noe ferdig.
Latskapen vet du.

Tiril sa...

Hei.
Koselig at du besøkte bloggen min, jo jeg skal forsette med butikkbloggen.
Jeg har og nettopp vert på showrommet til Riviera Maison,som forhandler av disse produktene,
De har nettopp åpnet dette flotte huset, vi fører de fleste ting fra dem.Nå skal jeg titte nermere på bloggen din, den så flott ut.

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vilka fina saker...

Kram Anne